Bieganie o zachodzie slonca

Wieczorne bieganie ma swoje plusy i minusy.

Plusy : – wogóle , że znalazłem na to czas 🙂  – jest spokojnie na drodze , mało samochodów i ludzi – jest chłodno

a minusy : – zawsze jest problem , żeby się ruszyć bo trzeba najpierw zrobić to i tamto  – często mam problem z tym co jadłem cały dzień w sensie , że rano to wiadomo śniadanko i heja a wieczorem z jedzeniem jest różnie .. – wracasz do domu jest późno , szybki prysznic coś przekąsisz i w zasadzie spać

No ale cieszę się , że udało mi się wyjść pobiegać , bez konkretnego planu. Oczywiście początek to Leśna – pusta , z chłodnym cieniem , rozśpiewana ptakami aż się chce żyć .. Dalej Likusy i nad Krzywe , kontrolnie sprawdzić jak idą roboty ze ścieżką wokół jeziora / idą dobrze / Dobiegłem do nowego asfaltu w stronę plaży nudystów i tam tradycyjnie podkręciłem tempo , zrobiłem kilka mocnych interwałow po ok. 4 min/km . Potem 0,5 wody na lotosie i dalej spokojnie w stronę domu, Niestety na ok 8 km zaczął mi dokuczać odcisk na palcu / to zasługa niedzielnego biegania po plaży – jak ten David Hasselhoff tyle biegał w Baywatchu ? / Z butelką w ręku pobiegłem dalej , w sumie wyszło 13.76 km w 1g:14m:45s , jeszcze obowiązkowe rozciąganie a potem zdjąłem buty, obejżałem swój fioletowy palec i poszedłem do domu / po drodze wypijając piwo z sąsiadem 🙂

 Obrazek

 

About testorunner

I run because I simply like it !

Posted on 06/11/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

